Regulamin
Właścicielem serwisu FOTO IGO mieszczącego się pod adresem internetowym www.fotoigo.pl jest firma FOTO IGO - Artur Grzybek, mieszcząca się w Wieliczce przy ul.Limanowskiego 12
- Warunkiem dokonania zamówień jest wypełnienie przez Zamawiającego formularza rejestracji w celu założenia konta. Korzystanie z serwisu www.fotoigo.pl jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na wykorzystanie danych dla potrzeb realizacji zamówień.
- W wyniku rejestracji w systemie Klient otrzymuje osobiste konto identyfikowane przez unikalną nazwę (login) i zabezpieczone przed nieupoważnionym dostępem za pomocą hasła wybranego przez Klienta w czasie rejestracji. Konto daje Klientowi możliwość korzystania z oferty serwisu.
- Klientowi nie wolno udostępniać swojego konta innym osobom. Niedopuszczalne są wszelkie próby ingerencji w konta innych użytkowników.
- Klient jest obowiązany niezwłocznie aktualizować zarejestrowane w Serwisie dane w przypadku każdej ich zmiany.
- Za zlecone usługi płacimy:
- GOTÓWKĄ - płatność za usługę następuje w chwili odbioru paczki - za pobraniem pocztowym.
- PRZELEWEM - przedpłatę na konto: PKO BP 14 1020 2892 0000 5902 0548 4045, dokładne dane do przelewu dostarczane są w mailu potwierdzającym przyjęcie zamówienia przez obsługę serwisu.
- W przypadku płatności przelewem zamówienie zostanie przekazane do realizacji po wpłynięciu należności na konto. Jeżeli pieniądze nie wpłyną w ciągu 7 dni roboczych od daty złożenia zamówienia, zostanie ono anulowane.
- Właściciel Serwisu zastrzega sobie możliwość wstrzymania lub anulowania złożonego zamówienia w przypadku zaistnienia okoliczności czasowo lub zupełnie uniemożliwiających realizację zamówienia, a także w razie wystąpienia wątpliwości związanych z treścią zamówienia. O zaistnieniu takiej sytuacji Serwis zobowiązuje się niezwłocznie powiadomić Klienta.
- Jakość zdjęć jest ściśle związana z parametrami przesłanych plików graficznych. Serwis nie odpowiada za niezadowalającą jakość odbitek jeśli wynika ona z niskiej jakości dostarczonych oryginałów cyfrowych.
- W przypadku dużej wartości zamówień, Laboratorium Cyfrowe ma prawo kontaktować się telefonicznie z zamawiającym celem potwierdzenia zamówienia, ma prawo również do zarzadania wpłaty zaliczki nawet dla zamówień "Za pobraniem". Każdorazowo będzie to uzgadniane indywidulanie z klientem
- Zamówienia bedą realizowane w ciągu maksymalnie 2 dni roboczych, licząc od dnia potwierdzenia przyjęcia zlecenia wykonania usługi. W przypadkach niezależnych od laboratorium, termin realizacji może zostać wydłużony po akceptacji terminu przez klienta.
- O zrealizowaniu zamówienia oraz możliwości osobistego odbioru klient zostanie poinformowany drogą e-mailową.
- Laboratorium nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienia w dostarczeniu zamówionych materiałów spowodowanych przez Pocztę Polską. Zgodnie z ofertą Poczty Polskiej przesyłka powinna być dostarczona do klienta w ciągu 2 dni roboczych od daty nadania przesyłki.